Зберігаючи основні цінності бренду Faber-Castell залишається унікальним у всьому світі. Cкладові бренду формують основу для послідовного бренд менеджменту. Вони допомагають встановити чіткі структури, напрямки та об'єднувати всі сфери компанії. В такому випадку, забезпечувати постійне зростання.
ТМ Faber-Castell найбільший в світі виробник, що випускає широку гаму олівців більше 2000 мільйонів в рік,
це - найбільший в світі виробник олівців (включаючи косметичні), ручки та інші канцелярські товари, товари для художників (пастельні та акварельні фарби, олівці та ін), а також друкарські інструменти і товари з шкіри класу люкс.
Головними і найважливішими складовими бренду є:
- компетенція та традиції;
- чудова якість;
- інновації та творчість;
- відповідальність перед суспільством і навколишнім середовищем.