0товарів на суму0 грн.

032 23-00-888

  • 067 67-11-253
  • 050 67-11-253
  • 073 67-11-253
  • 032 23-00-888
0товарів на суму0 грн.

Обмін | Повернення | Гарантії

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ 

Повернення придбаних в інтернет-магазині "Час-Пік" товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України ро захист прав споживачів". Держава захищає інтереси всіх своїх громадян, тому, щоб не порушувати права інших споживачів, які придбають повернуту ким-небудь продукцію, Кабінетом Міністрів України затверджено «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)». 

Перелік товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

1. Предмети санітарної гігієни:

- Серветки, вата.

2. Непродовольчі товари:

- Фотопапір;

- Зубні щітки, гребінці, розчіски;

- Косметика, парфюмерія, помазки, аерозольна продукція;

- Панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички;

- Дитячі іграшки (м'які, гумові надувні), друковані видання.

Порядок обміну/повернення товару

Згідно із законом, покупець протягом 14 днів може звернутися в інтернет магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе у настанні гарантійного випадку.

Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни його немає в продажу, покупець має таке право:

- купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазина (з перерахунком вартості);

- обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;

- повернути даний виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

Договір публічної оферти10. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Як повернути гроші за товар: порядок дій

За умовами повернення грошових коштів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати декілька дій:

- повернути придбаний товар в цілій неушкодженій упаковці і з повною комплектацією;

- вартість повернення товару здійснюється за рахунок покупця;

- надати квитанцію про покупку, накладну або касовий чек.

В який термін зобов’язані повернути гроші за товар?

Відповідно до закону України, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у Продавця інтернет магазину немає можливості повернути гроші відразу — виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару.

Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — банківським переказом на зазначені покупцем реквізити або готівкою (грошима)

Наш інтернет магазин виконує свої гарантійні зобов'язання згідно законодавства України. Наші працівники намагаються при складанні замовлень проводити візуальний огляд на предмет комплектності та відсутності недоліків у відвантажених товарів. При упаковці посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, крихкий товар ми пакуємо спеціальним чином і зі спеціальною позначкою.

Наш інтернет магазин не є виробником товарів, то деякі дефекти, на жаль, ми не в можемо виявити в процесі складання посилки - наприклад, товар упакований в блістерну або вакуумну упаковку. А заводський дефект може виявитися вже в процесі відкриття і експлуатації. У таких випадках ми, звичайно ж, стаємо на бік покупця і беремо на себе всі витрати по заміні дефектних товарів, якщо повідомлення вчасно донесено (протягом 2-х днів після отримання товару).

У разі повернення товару вам необхідно:

Зв'язатися з менеджером по телефону:

(032) 230-08-88

(067) 67-11-253

(050) 67-11-253

(073) 67-11-253

і проінформувати про намір зробити повернення, по можливості надіслати електронною поштою [email protected] або Skype (chaspik_lviv) фотографії дефектного товару.

Вислати на електронну пошту [email protected] номер замовлення, причини повернення, перелік товару, що повертається і його вартість, Ваші реквізити банківської карти або рахунки для повернення грошових коштів.

Ми рекомендуємо Вам

При отриманні замовлення завжди уважно оглядати покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти або іншої кур'єрської служби (зазначеної Вами) у Пункті Видачі.

Більшість дефектів виникають і з вини перевізника! Якщо упаковка посилки пошкоджена, Вам слід перевірити на місці відсутність транпортних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів - складайте акт дефектації зі співробітником Служби перевізника.

У разі виявлення дефектів, які не пов'язані з транспортуванням, наприклад як, заводський брак, обов'язково зв'яжіться з нами і дійте згідно вищевказаних інструкцій!

Наш інтернет магазин зацікавлений, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами і докладаємо для цього максимум зусиль!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Більш детальна інформація про умови використання сайту та інші питання викладено у відповідних розділах: