Офісне настільне приладдя

Офісне настільне приладдя

Фільтри


Торгова марка

Показати ще 6

Виріб

Показати ще 1

Матеріал


Країна виробник


Об`єм


Ціна

   —   
17822

Показано 40 із 77 товарів

Для організації комфортного робочого простору важливо використовувати настільне офісне приладдя. Воно допомагає утримувати канцелярське приладдя в порядку та при потребі швидко знаходити його. Недорогі та якісні аксесуари для офісу можна вибрати в інтернет-магазині «Час-Пік».

Офісне приладдя на робочий стіл від «Час-Пік»

Канцелярські приладдя для офісного столу – це корисні речі, які допомагають організувати зручне робоче місце. Коли на співробітника навалюється багато задач, украй важливо працювати за чистим столом. Тоді не буде проблемою знайти ручку, маркер чи папір для нотаток.

Офісне приладдя на стіл може також підкреслювати статус працівника. Для керівника можна придбати дерев’яний органайзер для канцтоварів та інші вироби з дорогих і красивих матеріалів. Це можуть бути дизайнерські підставки для ручок, для олівців, календаря та інші вишукані варіанти.

Набір для канцелярського приладдя знадобиться кожному співробітнику завдяки своїй практичності. Зазвичай він містить усі найнеобхідніші для роботи речі: ножиці, лінійку, міні-степлер і набір скоб до нього, ручки, прості олівці, скріпки тощо. Якщо купити такий канцелярський органайзер, можна не витрачатися окремо на письмове приладдя та інші товари.

Популярне канцелярське приладдя на робочий стіл: різновиди та призначення

Настільне приладдя для офісу буває різним: без якогось можна цілком обійтися, однак є й таке, яке вважають дуже зручним і використовують повсюдно. Користь останнього найчастіше недооцінюють, а розуміють це лише тоді, коли воно зникає зі столу.

Для отримання максимальної продуктивності працівників компанії не завадить купити канцелярське приладдя такого плану:

  • лоток для паперу– стане у пригоді тим спеціалістам, котрі багато працюють із різними видами документів. Віндопоможе зробити робочий процес комфортним, заощадити місце на столі й на полицях, відсортувати інформацію в певному порядку. Можна розмістити як на робочому столі, так і на настінній полиці чи на стелажі;
  • органайзер офісний – це може бути звичайний стакан для зберігання ручок або повноцінний набір для робочого столу, який містить ручки, олівці, степлер, ножиці та інші аксесуари. Такий варіант цілком можна використовувати як подарунок на професійне свято;
  • підставка для канцелярського приладдя – такі невеликі бокси виготовляють із пластику. Їх використовують для зберігання різних дрібничок, наприклад, є підставка для скріпок або під папір для нотаток;
  • інші настільні аксесуари для офісу – виробники пропонують великий вибір продукції для організації робочого місця. Серед них такі корисні товари, як кошики для сміття, підкладки для письма, універсальні лотки офісні для зберігання папок із документами, спиці для паперів, підставки для кореспонденції, покриття на стіл, тримачі для записок і безліч іншого.

Купити органайзер для канцтоварів за демократичною ціною можна в багатьох українських і закордонних виробників. Найвідоміші та найпопулярніші торгові марки – «КІП», Eco-Eagle, Scholz, Leitz, Centrum, «Арніка», Navigator, 4Office, Axent, Esselteта ін.

Підставка для канцелярського приладдя: види та користь

Підставка або органайзер для паперів – один із найпопулярніших видів товарів для організації зручного та акуратного робочого простору. Матеріали для цього приладдя використовують різні: пластик, метал, деревотощо. Також ці офісні аксесуари відрізняються кольором, розмірами та місткістю.

Підставка для паперу– не єдиний варіант, адже залежно від конструкції вона може використовуватися для зберігання:

  • документів, кореспонденції;
  • паперу для нотаток;
  • візиток;
  • ручок та іншого письмового приладдя;
  • скріпок і різних дрібниць.

Підставкапід ручки або для документів може знадобитися спеціалістам багатьох сфер діяльності: адміністраторам, офісним службовцям, бухгалтерам, керівникам, банківським клеркам і не тільки. Такі товари активно використовують також студенти та школярі.

Канцелярський органайзер: який є й кому знадобиться

Ще одне популярне приладдя для робочого столу – це різноманітні органайзери. Вони виглядають як спеціальні підставки з відсіками, призначені для зберігання різноманітних речей: ручок, олівців, маркерів, ножиць, скоб і скріпок тощо. Настільний органайзер допомагає правильно розподілити речі за призначенням і зробити робочий процес зручнішим і ефективнішим.

Органайзер на робочий стіл має такі особливості:

  • кілька відділів для ручок і олівців;
  • відсіки для візиток і різних карточок;
  • відділення для скріпок, скоб, кнопок;
  • місце під ножиці та степлер;
  • обертальний механізм, який спрощує пошук потрібних предметів;
  • стриманий дизайн у класичних кольорах – ідеально для інтер’єру офісу;
  • може не мати роздільників і бути виконаниму формі квадрату, циліндру, овалу;
  • може комплектуватися маленькими висувними шухлядками для різних дрібниць.

Кожному офісному працівнику потрібна хороша підставка для ручок. При важливому дзвінку чи терміновому завданні від керівництва не доведеться шукати, куди закотився олівець або де є папірець, на якому можна записати номер чи іншу інформацію. Такі настільні набори значно спрощують роботу.

Лоток для паперу: для кого буде корисним

Органайзер настільний у вигляді лотка має важливу задачу – систематизувати документи та інше важливе приладдя для діловодства. У нього легко вміщуються папери, канцелярські книги, доповіді, реферати, журнали формату А4. Такий накопичувач розділяє документацію за категоріями, заощаджує місце та допомагає навести лад у столі.

Лоток для паперу вертикальний або горизонтальний може бути металевим чи пластиковим, на одну або кілька секцій. Лотки відрізняються між собою місткістю, кольором, формою та конструкцією, призначенням. Найпростіше купити варіант для зберігання паперів, однак є моделі і для монет і банкнотів та інших речей.

Співробітникам, які багато працюють із документами, вказані вище органайзери для настільного приладдя та паперів, точно стануть у пригоді. Лотки варто купити бухгалтерам, кадровикам, адміністраторам, діловодам, складським працівникам, нотаріусам, адвокатам та ін.

Де купити органайзер для канцтоварів на робочий стіл в Україні за вигідними цінами?

Недорого придбати бокс для документів чи інші види органайзерів можна онлайн. Інтернет-магазин «Час-Пік» пропонує великий каталог товарів, в якому представлений широкий асортимент продукції для офісних працівників. Якщо вам потрібна якісна канцелярія за привабливою ціною, на www.chaspik.ua Ви знайдете все необхідне для продуктивної роботи.

Замовити канцтовари в «Час-Пік» можна з доставкою по всій Україні: у Львів, Київ, Луцьк, Черкаси, Вінницю, Рівне, Івано-Франківськ, Тернопіль, Стрий, Чернівці, Самбір, Червоноград, Дрогобич та інші міста. Ви можете особисто відвідати наші магазини у Львові, Дрогобичі, Луцьку, Стрию, Самборі, Червонограді: у будь-якому з них товар можна забрати самостійно. В інші населені пункти – Київ, Вінницю, Черкаси, Рівне, Чернівці, Івано-Франківськ, Тернопіль і не тільки – замовлення доставляють максимально швидко транспортні компанії.